Antigenní a PCR testování:

covid1.jpg

V Yes Dental Nově provádíme PCR a Antigenní vyšetření.

Vážnost situace spojené se šířením onemocnění COVID-19 nám není lhostejná, proto jsme se rozhodli přispět ke snižování rizik nakažení coronavirem (koronavirem).

TESTOVÁNÍ A CENY:

Testování PCR a Antigenní testování pro veřejnost, samoplátce, zaměstnance ve firmách na SARS – COV 2 (COVID-19).

201,- Antigenní test

814,- Kč PCR vyšetření bez vydání vícejazyčného potvrzení o bezinfekčnosti (certifikát pro výjezd do zahraničí) - dodání výsledku SMS zprávou a e-mailem do 48 hodin od přijetí vzorku k vyšetření;

1000,- Kč PCR vyšetření s vydání vícejazyčného potvrzení o bezinfekčnosti (certifikát pro výjezd do zahraničí) - dodání výsledku SMS zprávou a e-mailem do 48 hodin od přijetí vzorku k vyšetření;

2 900,- Kč PCR EXPRES vyšetření + vydání vícejazyčného potvrzení o bezinfekčnosti (certifikát pro výjezd do zahraničí) - dodání výsledku SMS zprávou a e-mailem

Nárok na bezplatné testování osob, které jsou účastny veřejného zdravotního pojištění v České republice:

*osoby do 18let

*osoby po první dávce vakcíny proti COVID-19 /osoby očkované proti onemocnění covid-19 alespoň jednou dávkou očkovací látky; tuto skutečnost jsou povinny poskytovateli, který provádí vyšetření, prokázat.

*Ti, kteří se nemohou očkovat z důvodu kontraindikací. /tuto skutečnost jsou povinny poskytovateli, který provádí vyšetření, prokázat lékařskou zprávou obsahující výslovné uvedení informace o tom, že osoba se nemůže ze zdravotních důvodů očkování proti onemocnění covid-19 podrobit.

*Žadatelé bez objednání nebudou odbavováni přednostně, počítejte tedy s možným čekáním na vyšetření.

Rezervace příjímáme i po mobilu: 732 747 172